• Өнөөдөр 2024-05-19

Иргэдийн саналаар нийтийн тээврийн дөрвөн чиглэлд өөрчлөлт орууллаа

2024-01-21,   1008

     Нийслэлийн нийтийн тээврийн маршрутын давхцалыг арилгахаар боловсруулсан шинэ 74 чиглэлд 1075 автобус өнөөдрөөс үйлчилгээнд гарсан. Үүнтэй холбоотойгоор Тээврийн цагдаагийн албаны 386 алба хаагч, 191 цэг дээр замын хөдөлгөөний зохицуулалт хийлээ.

 Мөн хамгийн их ачаалал авч буй М:1 “5 шар – Офицеруудын ордон”, М:3 “Архивын ерөнхий газар-120 мянгат-Сүхбаатарын талбай” чиглэлд 152 албан хаагч ажиллаж байна. Тус маршрутын шинэчлэлтийг чиглэлийн давхцалыг бууруулах, автобусны ашиглалтын хурдыг нэмэгдүүлэх, иргэдийн зорчилтод зарцуулах хугацааг багасгах зорилгоор төлөвлөсөн юм.

       Нийтийн тээврийн маршрутын шинэчлэлтэй холбоотой гарсан асуудлаар Нийслэлийн Засаг даргын Эдийн засаг, дэд бүтцийн асуудал хариуцсан нэгдүгээр орлогч П.Сайнзориг болон Нийслэлийн Нийтийн тээврийн газрын Тээвэр, төлөвлөлтийн хэлтсийн дарга Ш.Оюумаа нар мэдээлэл өглөө.

Нийслэлийн Засаг даргын нэгдүгээр орлогч П.Сайнзориг:Нийтийн тээврийн менежментийг сайжруулах хүрээнд автобусны хүртээмжийг нэмэгдүүлэхээс гадна маршрутын давхцалыг арилгахаар олон жилийн турш дадал болсон чиглэлүүдийг өөрчилж байгаа тул иргэд ихээхэн бухимдаж байна. Хувийн аж ахуйн нэгжүүдэд нийтийн тээврийн татаасыг машин цагаар тооцож олгодог болсноос хойш маршрутын давхцал нэмэгдсэн. Өөрөөр хэлбэл, зам дээр автобус нь гараад зогсож л байвал хүн тээвэрлэж байгаа эсэхээс үл хамааран татаас авч байгаа тул нийтийн тээврийн хүртээмжийг маршрут төлөвлөлт талаасаа анхаарахаа больсон байгаа юм. Энэ буруу зохицуулалтыг өөрчилж, маршрут төлөвлөлтийг зөв хийхээр зорьсон. Төвийн магистрал замуудаар зургаан гол чиглэлийн төлөвлөлийг хийсэн бөгөөд бусад чиглэлийн нийтийн тээврийн хэрэгслүүд уг зургаан чиглэлтэй огтлолцож, богино эргэлтээр дамжин суух нөхцөлийг бүрдүүлсэн. Дамжин суух бололцоог бүрдүүлэх үүднээс Сүхбаатарын талбайн урд автобусны буудал нээсэн. Улаанбаатар хотын замын нөхцөл байдлыг харахад автобус эргэх уулзвар бараг байхгүй. Хуучны автобусны зогсоол, депо, цахилгаан троллейбус явж байсан шугамуудыг хувьчлах нэрээр хувийн байгууллагуудад алдчихсан байна. Тиймээс автобус эргэх бололцоотой цэгүүдийг төлөвлөж, буцаж эргэх буюу богинын холбоосоор холбож, зорчилтыг удаахгүй буюу дараагийн цэг рүү хурдан хүрэх боломжийг бүрдүүлж байгаа. Бид замын нөхцөл байдалдаа тулгуурлаж төлөвлөлт хийхээс өөр аргагүй. Шинэчилсэн маршрутын мэдээллийг сарын өмнөөс олон нийтэд мэдээлж эхэлсэн. Гэвч мэдээллийн хүртээмж муу байснаас үүдэн өнөөдрийн нөхцөл байдал бий боллоо. Мөн дугаарын хязгаарлалт үйлчлэхгүй өдөр болон баяр ёслолын бэлтгэл ажилтай холбоотойгоор замын хөдөлгөөний эрчим нэмэгдсэн үед шинэ маршрут хэрэгжиж эхэлсэн нь ч нөлөөлж байгаа. Тиймээс ойрын хугацаанд маршрут төлөвлөлттэй холбоотой алдаа дутагдлуудаа залруулан, автобусны буудлууд дээр байрлуулсан чиглэлийн мэдээллийг илүү ойлгомжтой байдлаар шинэчлэн, аппликейшний хөгжүүлэлтээ сайжруулах болно гэв.

Нийслэлийн Нийтийн тээврийн газрын Тээвэр, төлөвлөлтийн хэлтсийн дарга Ш.Оюумаа:Нийтийн тээврээр үйлчлүүлж байгаа иргэдийн зорчилтод зарцуулж байгаа хугацаа хуучин маршрутаар 100 минут байсан. Шинэчилсэн маршрутаар нэг зорчилтод зарцуулах хугацааг 70 минут байхаар төлөвлөсөн. Өмнө нь хотын нэг захаас төвөөрөө дамжин, нөгөө захдаа хүрдэг байсныг өөрчилж, хотын гол магистрал замын нийтийн тээврийн тоог нэмэгдүүлэн, хотын захаас богино эргэлтээр үйлчлэх нөхцөлийг бүрдүүлж байгаа. Төвдөө түгжрээд, хотын захдаа автобус нь хүлээгддэг байдлыг арилгаж, чиглэлийн давхцалыг бууруулах зохицуулалт юм. Тухайлбал, Шадивлан, Санзай, Шарга морьт буюу зуслангийн бүсээс ирж буй автобусыг “Зунжин” худалдааны төвийн буудлаас буцаж эргүүлж байгаа. Бид маршрут шинэчлэлтэй холбоотой мэдээллээ ойлгомжтой, хүртээмжтэй хүргэхэд анхаарах болно гэлээ.

Мөн иргэд, аж ахуйн нэгжүүдийн санал дээр үндэслэн дөрвөн чиглэлийн маршрут шинэчлэлтэд тодотгол хийн, өөрчлөлт оруулаад байна. Тодруулбал,

  • М:4 “Гэмтлийн эмнэлэг-Их тойруу-Шар хад” чиглэлийг “Цамбагарав-Гэмтлийн эмнэлэг-Их тойруу-Шар хад”,
  • Ү:5 “Тоосгоны үйлдвэр-Сансарын тойрог-ХӨСҮТ” чиглэлийг “Тоосгоны үйлдвэр-Чингис зочид буудал-Зүүн 4 зам-ХӨСҮТ”,
  • Ү:9 “Нисэхийн шинэ эцэс-Яармагийн эцэс” чиглэлийг “Нисэх-Сонсголон-5 шар”
  • Ү:10 “Нисэх-ТЭЦ 4 - 3-р эмнэлэг” чиглэлийг “Яармагийн эцэс-ТЭЦ 4 – 3-р эмнэлэг” болгон өөрчилжээ.

  Мөн иргэд www.iMap.mn цахим сайт болон гар утасны аппликейшнээр нэвтэрч, автобусны чиглэлийн мэдээллийг харах, зорчих, дамжин суух, очих цэгээ тооцоолох боломжтой юм.

 


Иргэдийн саналаар нийтийн тээврийн дөрвөн чиглэлд өөрчлөлт орууллаа
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд ergelt.mn хариуцлага хүлээхгүй.

Нийт сэтгэгдэл: 12
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 22:57:50
    Зочин: Энэ хачин жүжгээн болиж үз. Ард иргэдээ энэ хүйтэнд төөрүүлсэн төлөг шиг яагаад бгн.
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 22:22:14
    Зөв : Зөв зөв ингээд шинэчлэх нь зөв
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 20:29:50
    Зочин: Зүүнсалааг 2 чиглэлээр нь, явуулаачээ МУИС ШУТИС Багшийн дээдрүү явах чиглэл яаж сургууль ажилдаа явах вэ захын гэр хороололд унаа явахгүй чиглэл байхгүй болчлоо хувийн унаа явуулахгүй нийтийн тээвэрт суух гэхээр олдохгүй даараад ханиад хүрчлээ ард түмнээр яаж тоглох гээд байгаа юм бэ
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 20:29:30
    Алсын хараа төлөвлөлт: Нэгэнт нэвтрүүлж бга бол ойрын 10-20 жил өөрчлөхгүй ,өмнө бсн шугам аа аль болох таслахгүй төлөвлөх хэрэгтэй, бид хүртэл яаж зорчих учраа олохгүй бхд юун гадаадын иргэн ,тэд бүр учраа олохгүй шүү дэ, ямар нэг шинэ ажил хийхэд тийм амар биш гэдэг нь ойлгомжтой, гэхдээ ямар нэг олныг хамарсан таагүй үр дагавар үүсгэж бга бол энэ нь буруу ирээддүйгүй төлөвлалт гсн үг, өмнө бсн шугам хдн жил блсн бл , ядаж нэг нэгээр нь шат дараатай хийвэл ядг вм бл до
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 20:22:06
    Санал: Уг нь буудал дээр буугаад ,буусан буудлаасаа өөр автобусанд суудаг бсн,энэ бол үйлчилгээ бх, гэтэл буудал дээр буугаад өөр газар очиж автобусанд сууж бна, энэ хальтиргаатай үед явах тун хүндрэлтэй бна билээ, ажиглаад бхд зорчигч нар ихэнх нь ойр зуур цүнх барьсан ачаатай бх юм ,гэтэл алхаад явж бна, хот төлөвлөлт гэж алга,мөн ямар нэг үйлчилгээг нэг өдөрт нэвтрүүлэх нь буруу ,дор хаяж 7-14 хоног мэдээлэл танилцуулга өгах хэрэгтэй, цөөхөн ам бүлтэй айл хүртэл нүүхдээ нэг хсг эд хогшилоо олдоггүй биз дэ, гэтэл энэ чинь бүхэл бүтэн нийслэлийн үйлчилгээ ярьж бна,
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 18:28:43
    Мишир: Баруун талын Баруунсалаа Орбит Зүүн салаа зэргийг Саппорогоор эргэдэг болгоо
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 17:57:46
    Иргэн: Өргөө амаржих газраас дүнжингарав явах гэсэн чинь чадсангүй Хуучин бол шууд явдаг байсан Өвлийн хүйтэнд иргэдээ ингэж тамлан зовоох гэж
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 17:57:46
    Иргэн: Өргөө амаржих газраас дүнжингарав явах гэсэн чинь чадсангүй Хуучин бол шууд явдаг байсан Өвлийн хүйтэнд иргэдээ ингэж тамлан зовоох гэж
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 17:54:47
    Зочин: 500 төгрөгөөр явдаг газраа 3 с 4 цаг явж 1500 төгрөгөөр очиж бна Ялангуяа настай хүмүүс маш их ядар ч бна Иргэд энэ автобусны маршрутыг ойлгохооргүй бна Хуучнаараа явуулаад автобусны тоог нь нэмээд өгвөл маш сайн байна МАН минь ээ
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 17:51:27
    Zochin: Horoololoos yaj ih delguur oroh 1 surguulid uvdag huuhedee yaj hicheeld ni yvuulah we
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 17:50:41
    Zochin: Horoololoos yaj ih delguur oroh we
  • Сэтгэгдэл үлдээсэн: 2024-01-21 15:21:14
    eeee: zvgeerep huuchinaraa ywmaar bna togool men
Шинэ мэдээ
Нийтлэлчид
Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, VIII хороо, "Ардын эрх"-ийн байр, Гуравдугаар давхарт Эргэлт.мн редакц
7509-1188