• Өнөөдөр 2021-03-03

Шүүгч нарт биеэ үнэлсэн гэгдэж буй ДОРИ: Намайг авч явсан байцаагч “Би “Дори” гээд хашгирчихвал бүх хүн чамайг танина шүү” хэмээн тохуурхсан

2021-02-23,   44816

Сүхбаатар, Чингэлтэй, Баянзүрх дүүргийн эрүүгийн хэргийн шүүгч Х.Идэр, З.Болдбаатар, Булган аймгийн шүүгч Д.Отгонбаатар, өмгөөлөгч Б.Баасанцогт, АТГ-ын ажилтан П.Чулуунбаатар нарт биеэ үнэлсэн гэгдэж буй “Дори”-той ярилцлаа.

- Нэр  бүхий шүүгч нар нийлж, архидан согтуурч, ёс зүйгүй үйлдэл гаргасан гэх бичлэг тархаад байгаа. Та тухайн өдөр “Parkview” хотхоны 752 дугаар байранд очсон уу. Тухайн тоотод юу болж өрнөсөн бэ?

-Би тэр өдөр найз Д.Отгонбаатартай очиж уулзсан. Найз нөхөдтэйгөө уулзаад гарахад намайг биеэ үнэлэгч хэмээн гүтгэж, миний нэр хүндэд халдсан. Үүнийг би огт ойлгохгүй байна. Мөн хамт байсан олон хүний нэр хүндийг гутаан доромжилсон агуулгатай мэдээлэл олон нийтэд түгээсэн. Үүнээс болж миний гэр бүл, найз нөхөд, ах дүү, хамаатан садан нараас маш их дарамт ирж байна. Би тэднийхээ нүүр царайг ч харж чадахгүй байгаа. Би ямар зохион байгуулалттай гүтгэлэг яваад байгааг ойлгохгүй байна. Өнгөрсөн ням гарагийн өглөөний 09:00 цагт цагдаа хаалга тогшсон. Хаалга онгойлгоход миний утсыг булааж, намайг байрнаас авч гарсан. Тэр үед н.Билгүүдэй гэх байцаагч намайг доромжилж “Би чамайг хотхон дундуур “Дори” гээд орилчихвол бүх хүн  танина шүү гэж надаар тохуурхсан.

-Тус хэргийг цагдаагийн байгууллагаас шалгаж байгаа. Таниас албан ёсоор мэдүүлэг авсан уу?

-Би үүнийг албан ёсны байцаалт гэж бодохгүй байна. Миний зөвшөөрөлгүйгээр гар утас булааж авсан. 11-12 цагийн турш таван байцаагч ээлж дараалан надаас мэдүүлэг авсан. “Та нар тийм биз дээ”, “Чи тэгж ярих ёстой. Үгүй бол Эрүүгийн хэргээр шоронд сууна” хэмээн айлган сүрдүүлсэн. Мэдүүлэг авч байх үед н.Билгүүдэй гэх байцаагч намайг цохиж авах гэж далайсан. “Чи тэгж хэлэхгүй бол өөрөө хэрэгт унана” хэмээн сүрдүүлсэн. Би сэтгэлзүйн маш хүнд дарамтанд байна. Тус мэдүүлэгт миний талаар юу найруулж бичсэнийг мэдэхгүй. “Байцаалтанд гарын үсэг зур” гэхэд нь, айсандаа зурчихсан.  Тухайн үед надтай хамт очсон хоёр найзыг минь биеэ үнэлэгч хэмээн нэрлэж, доромжилж байгаа.

-Таныг  дээр дурдагдсан хууль, хяналтын байгууллагын хүмүүсээс мөнгө авсан гэх мэдээлэл байна. Үүнд ямар тайлбар өгөх вэ?

-Дансны хуулга харчихаад хүнийг биеэ үнэлэгч гэж цоллож болдог юм уу. Цаашид би Монгол Улсад яаж амьдрах юм бэ, би гэр бүлийнхэнтэйгээ яаж уулзах вэ. Одоо хүртэл гэрийнхэнтэйгээ уулзаж чадаагүй байна. Манай улсад эмэгтэй хүнийг ийм өчүүхнээр үнэлдэг болсон. Ийм орчинд амьдрахаас айж байна.

 


Шүүгч нарт биеэ үнэлсэн гэгдэж буй ДОРИ: Намайг авч явсан байцаагч “Би “Дори” гээд хашгирчихвал бүх хүн чамайг танина шүү” хэмээн тохуурхсан
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд ergelt.mn хариуцлага хүлээхгүй.

Нийт сэтгэгдэл: 143
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-28 21:38:06
    та та: Бузрын биеэ үнэлэгч чавшанц болтлоо биеэ үнэлж амьдрах юм байналдаа. Өөр хийж чадах юмгүй толгой нь олгой болсон тэнэг мал айл гэр үймүүлж, өвчин тарааж яваадаа. бузар хүүхэн.....
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-28 21:33:50
    тото: Охид эмэгтэйчүүд ариун байж зөв ээж эх хүн байх ёстой юм лдаа. Даанч бие амар мөнгө олох хялбар аргаар амьдрах гэж ийм ичгүүртэй байдалд орлоо шүү дээ. Эрчүүд гэж тэнэг ухнууд....Эхнэр хүүхэд гэр бүлээ бузарласан муу ухна....олигтой ухна лав биш хэвийн бус .... гаж бхйх магадлал харагдаад байга шүү дээ. Ийм байж хэрэг яаж үнэн зөвөөр шүүдэг байхуу......муу авилгач новшнууд байгаа даа. Бас үхэхээрээ айлгана, тэгж тэнэгтэхээр эхнэрээсээ түмэнтээ уучлал гуйх ёстой бишүү. Ёс зүйгүй тэнэг юмнууд ..........
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-28 08:23:30
    Очир: Лифтэн дотор арай задгай бсан өөр бичлэг арай бүр групп хэмжээнд бхаар л харагдан лээ харагдаж бгаа нь энэ боохоос
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-28 08:18:33
    Үзэгч: Баригдсан л болохоос биш,баригдаагүй бол завааралт үргэлжилжиж л байх байхдаа.Хохь нь нүдний булайнууд.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 21:30:45
    Үзэгч: Утас булааж аваад ч гэх шиг өөрөө бичлэг хийх гэж юм уу худлаа үнэн шаардлага эсэрнүүцээ л биз.бүүр сурчихсан шинжтэй.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 20:54:21
    tustei tsarai: yu geh vee yu gehev
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 19:07:07
    Uzegch: Haad nuhurchin buur naiz geel surtsaniin bna
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 18:53:58
    Шүүгч: Бүр мэдүүлэг өгөөд сурчихсан.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 18:52:58
    Шүүгч: Найз Отгонбаатартайгаа уулзах гэж очоод андуураад Баасанцогттой нь оцгоночихсон уу
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 16:25:53
    zochin: jaahan ohiduudtai nzud bdag uu? biye unelegvh narig avchirdag zuuchildag ooroo ch unelgch !! ******** hyn huurch bgaa yu chi!!! oor ajil olj hii !! ichih bsan bol shudargar ajil olj hii!!!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 14:30:53
    tggyhjkn: жvжиглэж баина
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 14:17:02
    Irgen: Tsagdaa nar dalimduulj irgen bguullagaiin erhend halddag
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 14:12:01
    Зөвхөн үнэнг л өчнө: За биеэ үнэлдэг хүүхэнтэй найзын найз гээд танилцаж байсан. Найз маань ч яагий гэдгийг нь мэдэхгүй, гоё сайхан болохоор л танилцаад найзалчихсан юм шиг байгаан. Үнэн бузар худалч хүүхнүүд байдаг юм билээ. Зүгээр нэг хотоос ойрхон салхинд гарсан биш жинхэнэ хов базаад найзууд дунд хов зөөгөөд ёстой хүн чанар, ёс зүй гэж тү ч байхгүй. Ямар ч ёс зүйтэй эмэгтэй өөрийнхөө өмнө нэг хар юмыг оцогнуулаад байхгүй л дээ. Шууд алгадана, эсвэл цааш нь түлхэнэ. Янхан юм бол янхан гэдгээ зөвшөөрөх хэрэгтэй. Бузар юм байж ариун ёс зүйтэй эмэгтэйчүүдийн дүрд хувирч хуцаад байх шаардлагагүй!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 14:01:13
    Хоёрдугаар ангиа үзсэн үү: Хоёрдугаар ангиа үзээгүй байхдаа ингэж ярьсан юм болов уу
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 12:41:25
    Zochin: Ugaasaa udaan hugatsaand urgelj l iim bdag bj ,odoo ilerheeree gonshignoldood yadgiin
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 11:19:04
    Хаха: Янхан нэр хүндтэй гэнэ үү хахаха. Цайрсан ягийнууд бна2
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 10:12:36
    Жинхэнэ хүн: Хүн хүсээл биз юун сүртэйн.Янхан гдг мэргэжил эрт цагт бүүр нэр хүндтэй бсн .Сонин юм үзээгүй хөдөөний худлаа дүр исгэсэн зангаа одоо больцгоо. Ядаргаатай тнг
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 10:12:00
    Жинхэнэ хүн: Хүн хүсээл биз юун сүртэйн.Янхан гдг мэргэжил эрт цагт бүүр нэр хүндтэй бсн .Сонин юм үзээгүй хөдөөний худлаа дүр исгэсэн зангаа одоо больцгоо. Ядаргаатай тнг
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 06:34:41
    Fuck: ******** bol ******** tedend hech hamagui zuwhun zoosol harna tednii nvvriin el gargach Mongold gishged gazargui bolgoch
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 06:24:46
    Гэнэ: Эд нар бол байнга холбоотой. Шүүгч нар мөнгөтэй эхнэр хүүхдээ хуурна завхай архичин хүмүүс бдг шүү шоронд орвол том явахын гь харах юмсан. Шээс алдана даа
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-27 01:33:50
    Burkhan: ewiidee hoorhii mongo awsan l ym bna
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 23:32:58
    Ggg: Ариухан нэртэй бузармаанууд Монголоор нэг бн!!!!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 22:24:54
    Жаак: МонголынТөрийн тэргүүнүүд бүгд л өөрсдийнх нь буудлаар гадаадынханд биеэ үнэлдэг хүүхнүүдийг эхнэрээ болгож аваад улсынхаа тэргүүн хатагтай болгоод ард түмнээ басамжилж болоод л байхад энэ муу Дори-г доош нь хийх ямар хэрэгтэй юм бэ?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 17:15:01
    Баба: Лифтэнд тэвэрч уруул дээр нь озоод л оцгоноод байсан биз дээ. Согтуу эрчүүд дунд орчихоод завхарсан хүүхэн нь энэ биеэ өмөөрч буй Дори нь байх даа. Хуулийн хүн хэзээ ч хаана ч биеэ зөв авч явах ёс зүйтэй байх ёстой.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 16:53:17
    hehe: buruu ym hiisen bolood l gertee harihgui odoo hurtel choirch bga ym bishu. buruu yum hiigeegui bsn bol geriinhende nuur bardam ochood bugdiig heleed harin ch uurlaad ta nar hurtle nadad itgehgui bhda yahavde geed uurlah bsn blguide. ******** nar ch aimaaar nahaalnii haritsaatai shuu.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 14:23:34
    90771179: 90771179
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 14:22:10
    Зочин: Ариухан амьтанг бузарлажээ энэ шүүгч нар уу
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 12:52:58
    erguu pizda: 2 naiz ni turuuleed yvsan gesen tulhuur iin uguud . tgd ene dori gantsaaraa 7 8 erchuudtei group hiisen ymuu?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 11:47:59
    Сүнжидмаа: шшүгч нарыг ажилаас нь хал .дахиж шүүх эрх тэдэнд байхгүй.төрд ажиллах эрх тэдэнд байхгүй
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 11:35:20
    Зочин: Бичлэг эвлүүлэг биш байна лээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 10:22:20
    Zochin: Shuugch nertei er jingeruud n ch yalgaa alga. Unjdag ulaan hooloigoo ydaj kamertai gazar zahirch chaddggui ymu. Emegtei hun ruu chiheed erchuud n usnaas huurai garna gj bhgui shu. Iim humuus busad sain muu ymar nwg baidlaar yal avch bga humuusiig unen shuuj bga gj itgehed berh ym bn daa
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 09:16:50
    911: жинхэнэ шаах юмаа. сдаа ийм бузрууд зүгээр үнэлгээ хэлж болдоггүй юм байх даа.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 07:45:19
    Маарий: Тэнэг хүүхэн ичдэггүй юм байх даа бичлэг нь байсаар байхад үнэн эргүү өөдөө хаясан чулуу өөрийн толгой дээр зөв амьдар
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 01:35:35
    Aa ya ya: Arai arai yg yu gej oilgoh ve dori dori
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-26 00:02:54
    Зочин: Биеэ үнэлсэн нь нотлогдчоод байхад тэнэг гар вэ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 23:55:38
    шш: яагий яагий орцонд нохой шиг олон эхчүүдтэй кк
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 23:20:01
    Зочин: Дор бичсэн байна. " Яг шүүгч нарын яагий шиг ярьжээ " гэж. Ккк
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 23:15:31
    Зочин: Хэрэгтэй үед дэлгэгдэх 3-р анги байж л таараа. Одоо бүх үнэнээ хэлээд уучлалт гуй.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 23:10:48
    Зочин: Энэ маш аймшигтай худлаа хэлж байна. Найз Отгонбаатартай уулзах гэж очсон гэчихээд Баасанцогттой лифтэнд үнсэлцээд завхайраад байсан биз дээ. Лифтний бичлэг байгаагүй бол цагдаа нар буруудах нь ээ. Янхан бол юу ч хийхээс буцахгүй алуурчин. Одоо айлуудын амьдрал, эхнэр хүүхдүүдийг нь амьдаар нь алчихаад байж байгаа биз дээ. Чамайг Дори гэж хашгирсан ч яадгийн зодсон ч яадгийн алуурчин минь. Янхнууд эрчүүдийг согтоогоод хамаг юмыг нь дээрэмдээд зугатдаг гэж сонссон. Таарсан юмнууд. Үнэн дампуурсан нийгэм болжээ. Жаахан захиргаадал , хариуцлага хүмүүжил зайлшгүй хэрэгтэй болжээ.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 23:00:35
    Zochin: Яанадаа дүү минь эцэг эх чинь их л шаналж байгаа байх даа. Ийм байдалд орж байхаар анхнаасаа л үнэнээ хэлэхгүй дээ. Ямар азгүй аавын хүү чамтай суух бол доо
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 22:13:15
    Зочин: Ярианаас нь дүгнэхэд жинхэнэ жүжигчин мэргэжлийн яагаа гэж харагдахаар
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 22:06:26
    Зочин: Чи муу янхан яах вэ чамд угаасаа ямар юмных нь нэр хүнд бдгын .Харин тэр айл гэрийн амьдрал чам мэтээс болоод сүйрчлээ .Нөхрөөрөө хичнээн бахархаж бардаж бсан бол доо тэр эхнэр нь ээж аав хамаатан садан нь хичнээн их үлгэр дуурайлал болгож үр хүүхдүүдээ ярьж хэлж бсан бол доо
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 21:21:03
    Зочин: Лифтний бичлэгээр бүх юм ил болсоон.Одоо нэмэргүй.Одоо цаашаа яаж хүн шиг байхаа л бодсон нь дээр болжээ.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 21:20:07
    mr.Nao Xao Min: ms.Dori ******** parti xediig Covid , BZXU nii shinjilgeeg yaraltai awax xeregtei baix.maskgui 1 nee idej baisan shvv dee. Belgewchgui bas xiisen l baix. Yumiig yaj medxew DoX ch ilrex ch yumuu?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 21:15:28
    sha2: balai awgai cn bicleg n bnuu dhiad harmaar bxi hhaha icej uhmeerin mungunuus bolood iwiide
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 21:15:27
    sha2: balai awgai cn bicleg n bnuu dhiad harmaar bxi hhaha icej uhmeerin mungunuus bolood iwiide
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 21:15:26
    sha2: balai awgai cn bicleg n bnuu dhiad harmaar bxi hhaha icej uhmeerin mungunuus bolood iwiide
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 21:07:04
    Зочин: Өмхий янхан наад доодхи чинь юу болж байгаа болоо тэмбүү ,заг хүйтэн ,дох хм
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 20:42:42
    Zochin: Barag l bi ongon gej jujigleh yum bna l da! Zugeer l naizruugaa ochij gene heden arhichidruu heden ynhantaiga ochood mongotei bolsniigoo yu geh geed bga yum! Bur surtsan ynhan chin!!!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 20:31:52
    бнх : бөгсөөрөө биш бөндгөрөөрөө хоол олж идэл дэ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 20:30:46
    бнх : хаха шүүгч нарыг таниадаг хүн цагдаагаас айх уу
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 20:26:09
    Зочин: Тийм л сүрхий биeээ үнэлэгч биш юм бол 2 эрийн дунд юу хийж байсан юм бээ тэгээд 2 сая төгрөг дансандаа хийлгээд их л үнэд хүрдэг үнэлэгч байна даа
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 19:41:53
    Зочин: 2 сая төгрөг зээлсэн гэж үү Одоо Доригийн 3 р анги гарвал яахав чи
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 19:38:49
    Zochin: Chamaig hen ch harsan tegj helmeer l bga bizdee ger bvlee umartan tsahilgaan shatand erchvvdtei yaj bga ym bee eswel Dori bas jiriin l hvntei ingej uulzdag ymuu sonin uulzdag naizuud ymaa ner hugarhaar ys hugar gedeg dee
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 19:21:19
    Srrgei: Hunii erh chuluu uruu ingej bolohgui ta nar uuj idehee bas boli tegvel buh zuil saihan bolnoo
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 19:15:46
    Би: Миний дүү 2 дахь бичлэгээ үзээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 19:05:03
    Zochin: Tiim dee. Ene xuuxend buruu yu bx ve. Yu gej tiim gexev dee. Buruu zamaar budaa teevel butsaxdaa shoroo teene gej bolj dee. Ireeduid yaj xunii exner xuuxdiin ex bolno doo. Sursan umiig suraar booj boloxgui gej l bolox vii dee. Yana daa
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:57:25
    Hhffdss: Liften dotor yagaad bsan yum be?barag l grupen ******** hiih geed bsan biz de?hudlaa amaa niiluuleed hergees multarchihna gevel hudlaa shuu!durs bichlegteigee bhad ingej guriitsgeedeg humuus hun harsan helsen bol barag hudlaa gujirdlee geed shorond hiichih yum bna daa?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:52:22
    jagii: yostoi buzardsan saltaind orootsoldson bn da ger bvl baitguia tor svitgej bna nasar n shorond hiisench bgadhaar bna da dendvv ondroos unala da kkk
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:46:22
    zambal: hutsaj bna da ystoi 2r angi chini gartsan bna sh dee buzraa
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:42:57
    Хххх: Отгонбаатартай уулзах гэж очоод Баасанцогтой нь үнсэлцээд....Баасанцогтоос 2 сая төгрөг авсан гэхээр....Хөдөөний шүүгчээрээ туг тахих нь дээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:36:29
    Ахмад: Төрийн өндөр албан тушаалтанд ийм бузар булайг ЖИШЭЭ үзүүлж ой гутмаар байнаа АРД ТҮМЭН минь хойч үeэ ХАМГААЛАХ ШУДРАГА ТЭМЦЭЛ хийхгүй бол хэцүү болжээ МОНГОЛ шүүгч биeэ үнэлэгчийг Шудрага шүүхүү ???
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:33:55
    зочин: СҮҮЛИЙН ҮЕИЙН БИЕЭ ҮНЭЛЭГЧ НАР БУДАЖ ШУНХДАХАА БАЙСАН ГЭСЭН ХУВЦАС ХУНАР НЬ ДАРУУХАН ХҮН ХАРАРАД БОЛОВСОН ЦАРАЙТАЙ ТАНИГДАХААРГҮЙ БОЛСОН ГЭСЭЭН
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:31:25
    иргэн: ажил хийж болдоггүй юм байхдаа энэ заваан сэгсгэрүүд
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:27:44
    Bi: Hohi l ghs ichij amidar
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:23:14
    Хугаа: Цагдаа гүтгээд уйлаад байсан жинхэн юм гарлаа даа ХЭҮК ийм садар юмыг өмөөрч цаг алддаг байгууллага биш шүү
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:19:17
    Зочин : Ийм сүлжээ монголд их дээ.нэг ийм Дори шиг аниа нар цаанаа зөндөө олон залуу охидуудыг уруу татаж буруу зам руу оруулдаг.энэ аниа нар нь охидуудаараа каталог хийчихсэн.зургыг нь үзүүлээд дууддаг юм байлаа.үнэлгээ нь зэрэглэлээсээ шалтгаалж янз бүр.энэ сүлжээг цагдаа нар таслан зогсоохгүй бол олон сайхан охидууд буруу замаар орно доо.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:17:39
    Иргэн: Хохь нь янханд ямар юмны нь нөхөо сүүдэр байгаа аж.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:14:54
    Zochon: ХОХЬ ЧИНЬ МУУ ЯНХАН БИЕЭ ҮНЭЛЧИХЭЭД ЮУГАА ХУЦАХД БАЙГААН ЧИ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:13:48
    ор: новш лептэнд олон залуучуудын дэргэд нэгэтэй нь бараг секс хийгээд байгаа юм биш үү ичиж үхмэр
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:12:40
    1: 2dox angi garaagui bxd ogson meduuleg uzeed oor meduuleg ogno biz
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:12:07
    зочин: янхан . мөнгөөр шаалгадаг. боов хөхдөг юм бтлээ.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:10:07
    Zochin: Liften dotroh bichlegee tgd yu gh gd bgaa!? Yag yamar nztaigaa uulzah gj ochiod tgj bgaa!?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 18:01:40
    Fuc k you: Tegj hel ingej hel geed zaaj zuvluud bga huuliin nuhduud usnaas huurai garna gej bodoj bval mai shuu!shuugch umguulugch nar tsagdaaruu dairahgui shuu!hund yl uguhduu ineej bgaad ugdug novshnuud uursduu ylaa avch sur!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 17:48:59
    Ахмад: Хүмүүжилгүй завхай охин өсгөсөн эцэг эхиин буруу тэд нь байдаг бол энэ нэг бузар эмээ зөв хүмүүжүүл гэр бүлтэй эрчүүдииг ёстой үхүүлэлгүй алчихлаа шүүдээ лифдэнд байж байгааг нь хардаа туршлагатай янхан байгаа биз болоочгүй худлаа уйлж ярьж байгааг нь бузар бузар
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 17:40:57
    Ganaa: Shvvhiin naiz nar n beldeed saihan ceejiljeee
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 17:33:18
    zochin: iimerhvv ymnuudig zohih ysoor ni shiitgeh hergte ger bvlte hvmvvste ywchaad henig ymr tsagda baitsaagch narig buruutgad bgn iimerhvv hvmvvsd arga hemjee awj tsetslehgvigees bolj ochnoon ger bvl salj er emgvi buzarlj hayaad bai horhoin dontoi emgtechvvd ih bolj
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 16:50:50
    зочин: Өмхий янхан чинь цагдаа нарыг бас гүтгэж үзэж байна. Эд нарт ичиж зовох гэж байхгүй д дээ,,,
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 15:56:36
    Баагий: Ёстой л шүүгч нарын яаагий шиг ярьж дээ айхтар нөхдүүд бна
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 14:55:37
    Irgen: ******** ******** unen ni ilerheer yaj hudlaa yarihaa zohioj bgaa biz.тэр өлбийсөн сэжгийн халзан толгойтой царай муутай хар юмны донтсон царайг ээ сэжгийн сэжгийн
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 14:48:29
    ЭЭЭЭ: ӨМӨӨРЧ БИЧЭЭД БАЙГАА ГАРУУД ЯГ АДИЛХАН ГАРУУД Л ӨМӨӨРЧ ҮХЭЭД БАЙГАА ШҮ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 14:47:13
    баба: сэжгийн халзан гаж донтой юм шиг нөхөртэй үнсэлцээд байгаа мөн биз. өмхий янхан гиччий.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 14:44:14
    Зочин: 2р анги нь гарчихсаан заваан амьтан минь. Яаавч гэр бүлийн найзууд биш байна лээ. Хэнийг хуураад хэнээр өрөвдүүлэх гээд байгаа юм.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 14:39:24
    Zochin: Bichleg zadarsan ch zadraagui ch liften dotrohi bichleg yah arggagui ynag amragiin uneselt tevrelt hudulguun en ter gedeg ni olond haragdsan ni unen shuudee. Urdaas bodoj hiihgui yasiin
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 12:51:36
    зочин: янхан авч үйлчлүүлнэ гэдэг эхнэрийн л муугийнх байх даа. Нөхөртөө таашаал өгч чадахгүй.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 12:45:53
    A: Dori mini unenee helchihee duu huu.tegeed mergejil bolovsrol baigag bol uur ajil olj hii za.2r angi bga gedgee medehgui iim yum yariad baigaamuu.2r angi deeree bas l todorhoi gardgiin bn lee sh de.bas dahiad angi bgaa gesen yanaa haha
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 11:53:35
    : далд ороо өөр хэлэх үг алгаа.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 10:47:40
    Zochin : Ulaan tzaim kameriin bichleg baihad matriin nulims unagaad odoo yahav dee ooroo unasan huuhed uildaggui yum gej mednee aa
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 10:10:23
    Hen: Сэжгийн үнсэлцээд үхэх гээд байсан биздэ. Одоо нээх нуух гэж оролдоод. Аав шигээ хүнтэй яаж чадаж байнаа. Ичиж үхмээр юм.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 09:25:02
    Би: Залуу хүн ажил хийж амьдар хорь гаранхан настай байж хөгшин хүмүүстэй самуурч явдаг чи бол дууссан даа тэр шүүгч нар чинь өөрсдийгөө аваад гарна
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 09:03:43
    Зочин: Ерөнхийлөгч улс, аймаг, сум дундын гээд бүх шатны шүүгчдыг томилдог ч гэсэн одоо ажил ихтэй байна. Дөнгөж сая 30 мянган хониороо 300 мянган вакцин авчирчихаад одоо Оросын бэлэглэсэн вакцинийг авчрахаар явах гэж байна. Засгийн газар хүний өгсөн юмыг авчирчихаж ч чаддаггүй юм байна шүү дээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 08:28:32
    Зөвлөгч: Ажил төрөл хийж сур залуу нас сайхан царай чинь мөнхийн биш эмээ болчоод ямар ингээд яваад байх уу
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 08:24:50
    Зочин : Цагдаа нарийг гүтгэж байхч гэж дээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 07:04:14
    Зочин. : Янханууд хүртэл ийм зэвүүн болдог цаг үе иржээ. Бүх балаг нь бичлэгт тодорхой бнаштээ. Цагдааг гүтгэж бна. Ноход нь үг зааж өгчдээ. Ичих нүүргүй янгирцаг
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 02:46:19
    Зочин: Энэ хүүхэн уйлж унжиж сайхан жүжиглэх юм даа Лифтэнд юу болж байгаа нь бүх юм ойлгомжтой байна шдээ янхаан ..
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 00:28:01
    Зочин: Заа бас яав даа ажлаа л хийсэн бна ш дээ яачаад байгаан
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-25 00:26:04
    Зочин: Заа бас яав даа ажлаа л хийсэн бна ш дээ яачаад байгаан
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 22:40:16
    solko: bur neg hunii muud durtai.setgeldel bichij bga humuus ni il chadahgui bj dalduur bur tom shaahiimaa
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 18:59:15
    Халиунтуяа: Эмэгтэй хүнийг бас арай ингэж доромжилож болохгүй байхаа.авдаг хүн байдаг болоод биеэ үнэлэлт гэж бгаа шдээ авсанд нь хариуцлага хүлээгэх хэрэгтэй байх.Эхнэр хүүхэдээ болсон бол юу гэж өөрөө юм хайж явах уу дээ.арчаагүй эрчүүд бас байх юмаа
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 14:33:51
    Bayar: shoniin 01 tsag bolj baihad ail heseed yavj baihuu utgaggui yum yarij arisaa hamgaalah gej oroldohiin! hoorhii doo!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 14:25:36
    Tsochin: Ene emegtei aldsan ch bai alaagvi ch bai xvnii ner tord engej xaldaj boloxgvi ! Setgvvl zvid uxamsar gej bainuu? Xvnii erx xaana baina? Xvnii zurag xorgiig bi tavij medee xiideg bolchixson yumuu? Ta nariin buruutai ene vildlees chin bol amia xorlbol xen xariutslaga xvleexvv ?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 11:40:09
    Зов: Доригийн аав ээж сайн уншаарай! Охиноо хумуужуулсэн байдал! Ээж аав нь ходооний хумуус байхдаа.,,
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 11:35:31
    Зов: Ажил хийж ходолморлож узээгуй !
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 10:58:02
    Zochin: Харах царайны мөнгөний хүүхэн байна билээ. Юунд нь эмзгэлдэг юм. Хийхдээ айгаагүй байж одоо худлаа яриад яахав дээ. Буүарын балай юмнууд
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 10:11:12
    Зочин: Цаадуул нь ингэж ярь гэж зааж өгчээ түүнээс биш энэ ичэх хүүхэн бишээ яагаад нөгөө дээд зэрэглэлийн хэн гэдэг билээ ямөр мэдэхгүй биш мэддэг зөндөө хүмүүс байгаа битгий маяглаад жүжээд бай чи
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 10:03:31
    о: Охин минь чи яах вэ. Ийм л ажил хийж амьдарч сурсан түүгээрээ л амьдраад болоод л.... Энэ хүмүүсийн цэвэр сэтгэлтэй эхнэр , хүүхдүүд насаараө сэтгэлийн гүн шарх авчихаад хэцүү санагдахгүй байн уу? Чамд ч ийм ёс суртахуун яриад би тэнэг байхаа
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 09:25:19
    Аагий: Дүү жүжигээр явахгүй юм байнаа урлаг босго өндөртэй хормойн ажилаас өөр зүйл чаддахгүйн бололтой
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 08:55:01
    Баясгалан: Яагаад мөрөөрөө ажилаа хииж баигаа байцаагчид буруу өгөөд байгаан бэ буруугаа хүлээ айсандаа гарын үсэг зурна гэдэг чинь юү гэсэн үг юм бэ чи тэр шүүгч нараас бас л аисандаа биеэ үнэлсэн үү ккккк шал эргүү балйар хүүхэн иим хүүхэд төрүүлж хүмүүжүүлсэн эцэг эх нь ч буруутай
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 07:03:08
    мисс долгион мен уу: утсыг нь тавихгуй юм уу янхануудыг яаж бай гэлээ?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 07:01:27
    мисс долгион мен уу: утсыг нь тавихгуй юм уу янхануудыг яаж бай гэлээ?
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 05:11:50
    ,: Xudalaa yarix vg zaagad ugjee nuguu heden shuugchdn, yalzarsan shuuhchidg shalgaj shiitge
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-24 01:06:05
    Ахрш: Дуудлагын яшка гүриигээд нэмэргүй дэээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 22:49:54
    лол: олон хавар нэгэндээ гэж энэ дээ.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 22:40:06
    Нэр: 2 ч газар ярьсан нь яг адилхан. Үг үсгийн зөрүүгүй шахуу. Хүний бэлдэж өгсөн юмыг ярьж байна. Тэнэг тэнэг гэхэд хоосон цаасан дээр гарын үсэг зурдаг тэнэг байх уу. Зуруулдаг цагдаа байх уу. Гол гогцоо мэдүүлгийг өгсөн байна. Тэгээд гарч ирээд нөгөөдүүлдээ дарамтлуулсан байх. Шал худлаа уйлж байна.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 22:15:34
    666: шал худал сөйхан хуцаж чадах хүүхэн юм
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 21:52:19
    дарга: Энэ улс монгол үндэстэн маань нэг л бишээ самуурцан ниигэм л боллоо доо улсын маань ирээдүй яана даа
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 21:51:01
    дарга: Энэ улс монгол үндэстэн маань нэг л бишээ самуурцан ниигэм л боллоо доо улсын маань ирээдүй яана даа
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 20:48:56
    х: хуулын очиг зааж дээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 19:57:16
    Дорж: Биеэ үнэлсэн гээд охид руу бүгдээрээ дайрч байна.Үнэлсэн ч байж болно.Охид хүүхнүүдээ ийм байдал уруу хүчээр оруулж байгаа өнөөгийн нийгмийн буруу шүүдээ.Соц нийгмийн үед бол тэд биеэ үнэлэгч биш үйлдвэрийн ажилчид байгаа.Хаана байна тэр хүнлэг ардчилсан нийгэм.Дотооддоо хэрэгцээгээ хангаад гадагш бүтээгдэхүүнээ гаргаж байсан үйлдвэрүүд.30 жил эр орон ард түмнээ сүйрэлд орууллаа.Үүний хариуцлагыг МАН АН. хүлээх ёстой.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 19:38:43
    зон: Аяндаа тодорхой болно доо
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 19:28:56
    Gaihav: Otgon baatariin ger bul ni chamaig nzuud gj medehu
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 19:25:21
    Зочин: Монголын ард түмнийг тэнэг гэж бодоогүй биз дээ....ойлгомжтой байгаа ш дээ...биеэ үнэлэгч гэдэг нь....
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:44:10
    Д: Яах аргагүй янхан л баына
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:44:10
    Д: Яах аргагүй янхан л баына
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:43:59
    Zochin: Bolovson yanhnuud bolovsonl hariulnashuudee.ochihoosoo umnu bodoh baijdee.esvel daramt baisan bol odool uneniig yrij uuriiguu avrah heregtei.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:33:57
    zochin: unen l bna daa odoo yaj unen shiideh ym bna harh l uldlee
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:25:10
    hur ch b: ugseed amjsan hunii yria bna eniig hen hul horiotoi uyd daljignaad yv gesiin naadah chine heleh ugeech medne dol tsohison chono gedeg ni medegdehgui bna gejuu
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:21:46
    Аагий аржи: Бас гүтгэж эмэгтэй хүнийг сүрдүүлж айлгаж болохгүй байхаа юм гэдэг учиртай учир нь олдох байлгүй дээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:07:41
    Зочин: Залуу хун байж, нэр тордоо хар толбо улдээлээдээ
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 18:01:31
    Zochin: ******** bsan ch yadag yum shuugch nar ******** avsan ch er n yadag yum. Tegj yarival biee uneleh gedeg hunii niigem uussentsagaas bsan hoishid ch bn. Er n ene hurelsuh ih yavuurgui yadsan argatai hun yum. Ug n huulitai ulsad bol huvi hunii nuuts gej yum bdag yum bur eruugiin hariutslaga huleelgeh yostoi. Gevch huukiin zahialgaar hiisen bolohoor Unurtsetseg gej ******** ******** ih dodigor bna lee.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:58:59
    Zorigt: Dori n arai daruuhan burjgar Yumje Suvdaa 2 n arai zawhai denduu buzaruud
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:57:08
    Ахмад настан: Яана даа охин минь хууль дүрмээ бариад хөл хорионд байхад ингэж явах чинь зөв үү харваас илт байна шүү дээ охин минь эцэг эхийнхээ нэр алдар өөрийгөө ингэж муухайгаар хэлүүлж явах ч гэж дээ.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:57:08
    Ахмад настан: Яана даа охин минь хууль дүрмээ бариад хөл хорионд байхад ингэж явах чинь зөв үү харваас илт байна шүү дээ охин минь эцэг эхийнхээ нэр алдар өөрийгөө ингэж муухайгаар хэлүүлж явах ч гэж дээ.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:56:55
    Cvnjid : Hereg hiisen hvn bvgdeerei l bi byryygvi gj yaridag shvv de. Gehdee end hybi hvnii ner hvnd yarigdaj bgaa vnen. Er ni bir vneleh yabdaliig goltsyy turd alba hashij erh medeltei bolj bgaa yls huhvvlen demjdeg shvv.
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:56:10
    Zorigt: Dori chine Singapore biyee unelj ohiiduud naimaaldag. Term 2 nz Yumje, Suvdaa n Malaysia bolon chinad biyee unelej bas nzuudiigaa zardag. Ih maf bga shalga!!!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:56:09
    Zorigt: Dori chine Singapore biyee unelj ohiiduud naimaaldag. Term 2 nz Yumje, Suvdaa n Malaysia bolon chinad biyee unelej bas nzuudiigaa zardag. Ih maf bga shalga!!!
  • Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2021-02-23 17:54:20
    Gerel: ******** narl..ingej yavah bhdaa.muruuruu amidrach yavsan bol guluugch geh hvn bhgui muruuruul yavj bgashde.unenee heleech odoo bvh uym chni il boltsiinm bol